Reference podjetja

ZAČETEK

Podjetje je ob svojem nastanku kot mehanična delavnica prvotno servisiralo kamionska vozila, kasneje se prične z lastno izgradnjo kesonov, šasij, prekucnikov, dumperjev, špediterskih kaminov ter kaminskih prikolic.

PO LETU 1978

Po letu 1978, ko podjetje postane v lasti Avtomontaža Ljubljana se prične nov proizvodni program: kovinske zložljive palete za MAN iz Münchna. 

 

PO LETU 1980

Podjetje leta 1980 počasi razširi svoje znanje v izdelavo specializiranih kmetijskih strojev za sajenje tobaka, stroje za kastriranje in škropljenje tobačnih nasadov ter stroje za kastriranje koruze.

Istočasno podjetje prične z izdelavo pakirnih strojev za francoski in jugoslovanski trg ter stroje za sestavljanje kartonskih platojev.

Leta 2017 smo z našim partnerjem Linnhoff & Henne sodelovali pri asfaltiranju najdaljšega mostu prek morja na svetu. Most povezuje mesta Hong Kong, Macau in Zhuhai. Dolg je 55km, sestavljen iz treh mostov, podzemnega tunela in umetnih otokov. Most je sestavljen iz 400.000 ton jekla, kar je dovolj za 60 Eifflovih stolpov.

Ker se most nahaja v vročem in vlažnem okolju z visoko izpostavljenostjo morski vodi, zahteva nepremočljiv krov in zaščito pred rjo. Tehnologija litega asfalta se uporablja za asfaltiranje površinske ceste, da se zagotovi vzdržljivost mostu in poveča življenjsko dobo na 120 let. 

Tehnologija litega asfalta velja za eno izmed najboljših rešitev za asfaltiranje jeklenih krovnih mostov, industrijskih tleh, gradnje tramvajskih tirov in tesnjenj, zaradi majhne teže in trajnosti za uporabo v intenzivnem prometu. Liti asfalt je tanjši in približno 55 odstotkov lažji v primerjavi z navadnim asfaltom, kar pomeni, da je idealen za uporabo na mostovih. Uporabljen je bil tudi za gradnjo avtocest v Nemčiji.

Partnerji